da tanto tempo

2 Nov

non faccio visita qui… tante cose sono successe, belle e meno belle, ma si va sempre avanti!

Sabato scorso ho visto un bellissimo spettacolo, con due straordinari attori rumeni, lui è una pagina storica del cinema, della televisione e del teatro rumeno, mi ha “accompagnato” nella mia infanzia, nella mia gioventù, e vederlo sul palco, parlargli da vicino, ridere alle sue battute, è stato impagabile! Da piccola, quando mio padre era direttore della “Casa di Cultura” della mia città, avevo ricevuto da lui, tramite mio papà, una foto con un’autografo: “per Ioana con la speranza di vederci sul palco” 🙂 ancora non ci siamo visti sul palco, ma non ho perso la speranza 🙂

Oggi ho un’altra foto con un’altro autografo: A mia cara Ioana Butu, con tutto l’amore e la speranza di portarle fortuna” 🙂

L’attrice, invece, l’ho vista quando ero piccola, in un film di animazione misto al cinema e musica “Maria Mirabela”. Lei aveva, penso, 7 anni, ed era straordinaria! Mi ha fatto un grande piacere rivederla sul palco!

Grandi piccole cose 🙂

20131102_171512 20131027_005233

e de ceva timp ca nu dau pe-aici… 🙂 s-au intamplat multe lucruri, frumoase si mai putin frumoase, dar mergem inainte!

Sambata trecuta am vazut unspectacol minunat, “straini in noapte” , cu coi actori minunati, el, pentru cine nu-l recunoaste, e o pagina din historia cimenatografiei, televiziunii si teatrului roman, , m-a “acompaniat” i de cand eram mica pana acum prin filmele lui, la tv… si faptul de a-l vedea pe scena, de-ai vorbi dupa spectacol, de-ai sta aproape in timp ce povestea, de a rade si de-a ma emotiona in timp ce ne vorbea, a fost o mare binecuvantare! De mica, cand tata era directorul Casei de Cultura”, am primit, prin el, o poza cu autograf. Pe ea scria ” Ioanei, cu speranta de a ne vedea pe scena” inca nu ne-am intalnit pe scena, dar nu pierd speranta:))

Azi am o alta fotografie cu un alt autograf: ” Dregei mele Ioana Butu, cu toata dragostea si speranta ca-i port noroc”

Pe minunata actrita, am vazut-o, de mica, in “Maria Mirabela”. Ea, avea, cred, 7 ani, si era extraordinara! mi-a facut mare placere sa-i strang mana dupa spectacol si sa o felicit!

Mici mari lucruri 🙂

 

 

20131027_005237

 

Sarei felice se mi lasciassi un tuo commento

