tornata…

17 Feb

da un viaggio di due settimane in Romania, dove sono stata coccolata da tutti (e come si sta bene quando si è coccolati 🙂 !) , dove ho fatto circa 500 foto, se non di più, per un compito che “chéri” mi ha dato, dove ho ritrovato amici e famigliari, da dove sono partita come sempre con il magone…

Ora sono pronta a ricominciare, con le batterie cariche, un nuovo periodo lavorativo, con tanti impegni (e non mi sto lamentando!) e tante belle cose!

 

M-am intors dintr-un concediu de 2 saptamani din Romania, unde am fost “ingrijita” de toti, unde am facut cam 500 de poze pentru “tema pentru acasa” pe care mi-a dat-o “cheri”, unde i-am regasit pe ai mei si pe prietenii mei, si de unde am plecat iarasi aproape plangand…

Acum sunt gata sa ma pun pe treaba, am bateriile incarcate, o sa am o perioada incarcata(si nu ma plang!!) si o perioada bogata, o simt!

1523225_10202870790388929_766763532_o

Sarei felice se mi lasciassi un tuo commento

